Βιογραφικό

Λίγα λόγια για μένα

Σπούδασα στο Πολυτεχνείο της Νάπολης (Ιταλία) Μηχανολόγος/ Ηλεκτρολόγος – Μηχανικός. Στη συνέχεια, εξειδικεύτηκα, στις εγκαταστάσεις της FIAT, σε όλους τους τύπους τροχοφόρων οχημάτων και στην Ασφάλεια Οδικών Μεταφορών Προσωπικού & Εμπορευμάτων, ενώ συμμετείχα ως αρμόδιος επιστήμονας στη διενέργεια crash test σε διάφορα οχήματα. Ο θάνατος όμως, ενός αδελφικού μου φίλου σε τροχαίο, στην Ιταλία, ήταν καθοριστικής σημασίας για την κατεύθυνση της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας. Μετά απ΄ αυτό το περιστατικό, η ενασχόλησή μου και η προσφορά στον τομέα της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων δεν αποτελούσε απλώς μία σοβαρή επαγγελματική προοπτική, αλλά για μένα ήταν πλέον προτεραιότητα. Το αντικείμενο αυτό με συνάρπαζε και έτσι, μετά την επανεγκατάστασή μου στην Ελλάδα, συνέχισα να το παρακολουθώ. Μάλιστα, το 1995 αποχώρησα από τις μεγάλες εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμουν, για να δραστηριοποιηθώ αποκλειστικά στο συγκεκριμένο χώρο.

Έκτοτε, ως πραγματογνώμονας διορισμένος από την Τροχαία, από Πρωτοδικεία, Εισαγγελίες ή ως τεχνικός σύμβουλος ιδιωτών, έχω διενεργήσει με απόλυτη επιτυχία τη μελέτη και τη σύνταξη πραγματογνωμοσύνης σε εκατοντάδες περιπτώσεις (μεταξύ των άλλων, και σε πολύ μεγάλες υποθέσεις που έχουν συγκλονίσει το πανελλήνιο, όπως το δυστύχημα στα Τέμπη, το 2003, κ.α.).

Σήμερα, μετά από περισσότερα από 25 έτη εμπειρίας στη διερεύνηση τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, είμαι πλέον σε θέση να βλέπω τις κρυμμένες πτυχές των δύσκολων υποθέσεων με άλλη ματιά. Αποτέλεσμα αυτού -μεταξύ άλλων- και οι δεκάδες προσκλήσεις από τηλεοπτικές εκπομπές κύρους, προκειμένου να συμβάλω τόσο στην έγκυρη και ακριβή ενημέρωση του κοινού για σοβαρά ζητήματα γενικού ενδιαφέροντος όσο και στην αποτελεσματικότερη διερεύνηση μυστηριωδών υποθέσεων.

Επαγγελματική πορεία

2000 – σήμερα

Μέλος της ομάδας εργασίας, αρμόδιας για

  • την επιμόρφωση των υποψηφίων για απόκτηση ειδικής άδειας οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων,
  • τη συγγραφή
    • της εξεταστέας ύλης και
    • των ερωτήσεων των εξετάσεων.
Αύγουστος 1995 – σήμερα

Ελεύθερος επαγγελματίας, με κύριο αντικείμενο την Επιστημονική Διερεύνηση Τροχαίων Ατυχημάτων, τον Τεχνικό Έλεγχο Βλαβών Οχημάτων και την Ασφάλεια Οδικών Μεταφορών Προσωπικού & Εμπορευμάτων, και μεγάλο αριθμό διορισμών ως πραγματογνώμονας από:

  • Διοικήσεις των Τ.Ο.Τ.Α. (Τμήμα Οδικών Τροχαίων Ατυχημάτων)
  • Εισαγγελείς
  • Ανακριτές
  • Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, που αποτελεί το κορυφαίο τεχνικό επιστημονικό όργανο της Ελλάδος.
  • Ιδιώτες

Στο συγκεκριμένο διάστημα έχουν διενεργηθεί επιτυχώς, για λογαριασμό των ανωτέρω αρχών, εκατοντάδες πραγματογνωμοσύνες περί της υπαιτιότητας σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.

Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια έχουν εκπονηθεί πληθώρα τεχνικών εκθέσεων και εκθέσεων πραγματογνωμοσύνης στον τομέα της Διερεύνησης Μηχανικών Βλαβών και Τεχνικών Αστοχιών Οχημάτων, που οφείλονται σε εργοστασιακές παραλείψεις, αστοχία υλικού ή κατασκευαστικά ελαττώματα. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε οχήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών RENAULT, SAAB, OPEL, BMW, FIAT, τα αποτελέσματα των οποίων έχουν δημοσιευτεί ευρέως στον ημερήσιο τύπο.

1990 – σήμερα
Πραγματογνώμονας των πινάκων Πρωτοδικείου & Εισαγγελίας Αθηνών και Πειραιώς & Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
Σεπτέμβριος 1986 – Αύγουστος 1995

Προϊστάμενος Μηχανολόγος – Μηχανικός στην Ανώνυμη Μεταλλευτική & Λατομική θυγατρική εταιρία «ΛΑΒΑ Α.Ε.», του ομίλου «ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ», στο τμήμα Συντήρησης Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων & Νέων Έργων, με αρμοδιότητες:

  • Συντήρηση όλων των οχημάτων ( Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα, λεωφορεία, φορτηγά, ασθενοφόρα)
  • Συντήρηση μηχανημάτων έργων (περονοφόρα, ανυψωτικά, γερανοί)
  • Ασφάλεια Μεταφοράς Προσωπικού & Εμπορευμάτων.
Ιανουάριος 1985 – Σεπτέμβριος 1986
Καθηγητής στη Σχολή Μαθητείας Τεχνικού Προσωπικού (συντηρητές ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων) του ΟΑΕΔ, στη Λάρυμνα Φθιώτιδας.
Ιούλιος 1985 – Σεπτέμβριος 1986.

Προϊστάμενος Μηχανολόγος – Μηχανικός στην Ανώνυμη Μεταλλευτική & Μεταλλουργική Εταιρία «ΛΑΡΚΟ», στα τμήματα:

  • Μηχανουργείο
  • Συνεργείο Οχημάτων Βαρέου Τύπου
  • Ασφάλεια Μεταφοράς Προσωπικού & Εμπορευμάτων
  • Μονάδα Παραγωγής Οξυγόνου
Ιανουάριος 1985 – Ιούνιος 1985
Μηχανολόγος – Μηχανικός βάρδιας στην Ανώνυμη Μεταλλευτική & Μεταλλουργική Εταιρία «ΛΑΡΚΟ», στη συντήρηση των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων.